Gumkis žaidimų taisyklės
I. Išsamios taisyklės
Tikslas: mesti maišelius į taikinį ir surinkti daugiau taškų nei priešininkas.
Žaidimo eiga:
Žaidžiama 1 prieš 1 arba 2 prieš 2;
Kiekvienas žaidėjas meta po 4 maišelius paeiliui;
Metimo atstumas – apie 8 m (galima trumpinti pagal pageidavimus).
Taškai:
• 3 taškai – maišelis įkrenta į skylę.
• 1 taškas – maišelis lieka ant platformos.
• 0 taškų – maišelis nukrenta ant žemės arba užkrenta atšokęs nuo žemės
Skaičiuojamas skirtumas: jei viena komanda surenka 7, kita – 5, tai pirmoji gauna 2 taškus;
Laimi komanda ar žaidėjas, pasiekęs arba viršijęs 21 tašką;
Nėra reikalavimo surinkti tiksliai 21 tašką.
Tikslas: užmesti švytuokles ant kopėtėlių laiptelių.
Žaidimo eiga:
Žaidžiama 1 prieš 1 arba 2 prieš 2;
Vienas žaidėjas / komanda naudoja šviesios spalvos švytuokles, kitas - tamsios;
Kiekvienas žaidėjas meta po 3 švytuokles ir skaičiuoja savo taškus;
Metimo atstumas – apie 5–6 m.
Taškai:
• Viršutinis laiptelis – 3 taškai.
• Vidurinis – 2 taškai.
• Apatinis – 1 taškas.
Kamuoliukai turi likti pakibę ant laiptelio – kitaip taškai nesiskaičiuoja;
Laimi tas, kuris pirmas surenka lygiai 21 tašką;
Jei viršijama 21 – to metimo taškai nesiskaičiuoja.
Limbo
Tikslas: paeiliui pralįsti po limbo kartele jos nepaliečiant ir neliečiant žemės rankomis ar keliais. Po kiekvieno rato kartelė leidžiama vis žemiau – laimi tas, kuris išlieka paskutinis žaidime nepalietęs žemės ir nenumetęs kartelės.
Žaidimo paruošimas:
Pastatykite limbo stovus ant lygaus paviršiaus;
Įstatykite kartelę pradinėje aukščiausioje padėtyje;
Pasirinkite muziką – limbo žaidimas dar smagesnis su ritmu!
Žaidimo eiga:
Žaidėjas turi atlošti nugarą ir pralįsti po kartele pirmyn, be žemės palietimo rankomis ar keliais;
Eiti tik nugara atgal;
Jei žaidėjas numuša kartelę arba parkrenta – jis iškrenta iš žaidimo;
Po kiekvieno rato kartelė leidžiama žemiau;
Žaidimas tęsiasi tol, kol lieka vienas nenukritęs dalyvis – jis ir yra nugalėtojas!
Patarimai:
Naudokite ritmingą muziką – ji padeda išlaikyti žaidimo tempą.
Galima rengti atskiras kategorijas: vaikams, suaugusiems, komandoms.
Stovus rekomenduojama statyti ant lygaus paviršiaus, kad kartelė būtų stabili.
Tikslas: traukti kaladėles iš bokšto apačios ir dėti jas viršuje, kad bokštas nesugriūtų.
Žaidimo eiga:
Žaidžiama paeiliui;
Per ėjimą leidžiama traukti tik vieną kaladėlę;
Kaladėlę būtina padėti tiesiai bokšto viršuje;
Bokštas turi stovėti ant lygaus, stabilaus paviršiaus;
Pralaimi žaidėjas, kurio metu bokštas nugriūva.
Žaisti tik ant sausos, lygios dangos (viduje arba lauke);
Grąžinti žaidimus švarius, pilnos komplektacijos;
Saugoti žaidimus nuo lietaus;
Sugadinus ar pametus dalis – taikomas papildomas mokestis;
Vaikai turi žaisti prižiūrimi suaugusiųjų;
Organizatorius (gumkis.lt) neatsako už sužalojimus ar nelaimingus atsitikimus žaidžiant;
Kukurūzų futbolas:
Mesk 4 maišelius į skylę, pataikius - 3 tšk. Ant lentos - 1 tšk.;
Skaičiuojamas taškų skirtumas po kiekvieno raundo;
Žaidžiama iki 21 ar daugiau taškų – laimi pasiekęs daugiausiai.
Kopėtėlių golfas:
Mesk 3 švytuokles ant kopėtėlių;
Viršutinis laiptelis – 3 tšk., vidurinis – 2 tšk., apatinis – 1 tšk.;
Žaidžiama iki tiksliai 21 tšk. Jei viršiji – metimo taškai nesiskaičiuoja.
Limbo:
Dalyviai paeiliui pralenda po vis žemiau nuleidžiamą kartelę;
Eiti reikia nugara atgal, neliečiant žemės rankomis ar keliais;
Numetus kartelę ar pargriuvus – žaidėjas iškrenta;
Laimi tas, kuris išlieka paskutinis;
Daugiau muzikos – daugiau juoko!
XL Jenga:
Trauk po 1 kaladėlę ir dėk viršuje;
Pralaimi tas, kieno ėjimo metu bokštas nugriūva;
Žaisti ant lygios, tvirtos dangos.